Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Träningskompis

Publicerad 2005-10-10 12:21:32 i Träning,

Nu ligger hunden och väntar på att vi ska gå på promenad. Fast hon var ute kl 10 och gick en rejäl runda med grannen. Ändå är rutinerna viktiga.
Jag sov till 11 i dag. Härligt! Precis vad jag behövde.
Vill helst lägga mig igen och fortsätta läsa boken av Patricia Cornwell, Trace. Måste kolla igen när hennes nästa bok släpps ut.

Träningsdag idag för mig. Är StepIn dagar på gymmet med fri träning för vänner. Mina vänner vägrar att träna på gym.
Är både bra och dåligt att ha en träningskompis. Bra om vi är lika engagerade båda två. Men hopplöst när kompisen är seg och drar ner mitt tempo. Händer ibland på promenaderna. Jag är i toppform och min vän är seg som… Då blir jag irriterad. Kunde väl lika gärna ha stannat hemma då. Men igår var jag seg. Hade inte särskilt stor lust att gå. Det blev ändå en bra promenad.

Kommentarer

Postat av: Kimmi

Publicerad 2005-10-10 14:19:47

Boken släpps inbunden på engelska den 25:e oktober i USA

Postat av: Anna

Publicerad 2005-10-10 17:11:18

Jag tycker du kommer iväg och tränar på det där gymmet ändå, utan träningskompis....så du klrara dig bra!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-11 00:59:46

Re Kimmi:
Tack!
Då får vi något att kasta oss över!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-11 01:01:18

Re Anna!
Jag fungerar nog bättre utan träningskompis!
Lite för mycket av individualist för att orka vänta på någon annan.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela