Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Varmt i både fyllan och kylan

Publicerad 2005-10-16 16:56:42 i Dagens,

fleece
För att ytterligare visa hur otrendig jag är så kommer här även en bild på mina älskade Fleece vantar. Min mössa och halsduk i fleece. Jag älskar materialet. Hur otrendigt det är.
Jodå, jag vet vad det tillverkas av. Men det är skönt. Ska åka till Stadium och köpa några fler par. För jag är som barn. Tappar alltid någon vante.
I stugan är fleece filtar perfekta att bädda med när det är lite kallt. Man lägger en eller två på sängen sen lägger man sig själv på filtarna. På med fler filtar och så ett tjockt täcke. Sen finns det ingen risk att man fryser.

Så bäddade jag ner en full kompis som hade blivit utsparkad av sin tjej. Han fick ligga i soffan framför öppna spisen. Vaknade efter en stund. Tittade lyckligt på mig och frågade om det var jag som hade bäddat ner honom så skönt. Sen somnade han om.
Sött va?



Kommentarer

Postat av: Ellis

Publicerad 2005-10-16 17:29:03

Mer fleece åt folket! =) Jag älskar fleece, och jag struntar fullkomligt i om det är "inne" eller "ute". :)
Mjukt, varmt och gosigt är det. :-)

Postat av: Mocca

Publicerad 2005-10-16 18:52:33

Fleece är underbart sköööönt! Tänker fortsätta att använda Fleecehalsdukar!
/M

Postat av: MyyZz

Publicerad 2005-10-16 19:23:28

Alltså .. petitesser vad som är inne och ute .. man måste ju vara sig själv ... i dessa modebloggtider :-)

Jag tycker det är en trend i sig .. att våga vara sig själv och ingen annan. Lät lite klyschigt det där .. men va katten .. så e det ju .. tycker jag :-)

My har en lila fleecehalsduk som är jätteskön. Vantar? ... händerna kan man ha i fickan :-)

Tjing !!

Postat av: Nina på Johangården

Publicerad 2005-10-16 19:36:34

Fleece är GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT... så jag bryr mig inte om det är ute eller inne.

Köpte fleecemössa och halsduk, blek rosa förståss, och skrudade mig i det. För nu är det kallt... redan minusgrader här på kvällen.

Fleeca på du... det gör jag!

Postat av: Kimmi

Publicerad 2005-10-16 19:45:56

Du!
Jag har ett sådant där snöre mellan vantarna till Loppan...på så vis blir hon inte av med några vantar. De hänger kvar även om hon tar dem av sig. Kanske något för dig? Jag vet, jag är grym. Jag roar mig med att terrorisera dig istället för att skriva något vettigt i min egen blogg.

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-19 00:32:16

Ellis
Mocca
MyyZz
Nina på Johangården
Jag läser få modebloggar. Ändå står jag där och känner mig som världens mest otrendiga människa för att jag älskar fleece.Fjant är det!

Fleece är ljuvligt varmt och skönt. Mjukt och gosigt.

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-19 00:33:08

Re kimmi:
Din lilla terrorist! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela