Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

David Caruso i sovrummet

Publicerad 2005-09-28 01:32:35 i TV och DVD,

Hade planerat en tv kväll. David Caruso ska få göra entré i mitt sovrum med serien CSI Miami. Jag tror fortfarande att det är bra med tv tittande för sömnen.

När jag läste om Feng Shui funderade jag allvarligt på att slänga ut tvn från sovrummet. Men jag sansade mig. Rensar gärna i röran med hjälp av Feng Shui men faan ta den som rör min tv. Vill gärna ha in datorn där också men den brusar så otroligt så det kan väl räcka med bruset från tvn. Dessutom är det för trångt.
Jag har ett arbetsrum men hatar att sitta vänd mot en vägg och jobba vid datorn. Och hur mycket jag än feng shuiar så går det inte att möblera annorlunda i arbetsrummet. För trångt där också.
Däremot finns ju vardagsrummet kvar att möblera. Flytta datorn till vardagsrummet så jag kan titta på tv och skriva samtidigt. Men då blir det för långt till sängen.

En liten lägenhet med ett rum och kök är inte så dumt. Allt finns inom räckhåll då.
Som på ett hotellrum. För jag gillar ju att bo på hotell. Där slipper jag matlagningen också.

Bärbar dator? Trådlöst nätverk? Ja det finns mycket kvar att tänka på. Fattas lite pengar bara.
Men det var väl den bärbara jobbdatorn som fick min nacke att totalhaverera en gång i tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela