Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Ekivoka idoler

Publicerad 2005-09-14 00:51:52 i Dagens,

Hon kan dessutom sjunga min absoluta favoritlåt från Idol 2004.
När årets säsong av Idol började tänkte jag på den texten så att jag höll på att bli knäpp. Men ett sms från henne räddade mig från alltför stora hjärnskador.

Vilken låt jag tänker på?
Nej det klarar jag inte av att skriva. Det kommer bara att se ut som jag gillar att skriva ekivoka ord på min blogg.

Udda låttext var det.
Fast hysteriskt rolig om man har så sjuk humor som jag har.

Kommentarer

Postat av: Rita

Publicerad 2005-09-14 03:32:48

Hepp, nu ljög du allt för oss! Du älskar skriva om ekivoka grejer! Ha ha, känner dej allt,,nu!!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-09-14 11:16:44

Ja jag ljög! Oj vad jag ljög. Fegade.

Får återkomma till låttexten :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela