Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

För mycket på en gång?

Publicerad 2005-09-20 02:03:06 i Dagens,

Tänkte vara en duktig flicka och somna tidigt ikväll. Men jag kom på bättre tankar.
Tittar på tv samtidigt som jag packar träningsväskan samtidigt som jag sorterar tvätt samtidigt som…

Jag hade ju kommit över det där med bra simultankapacitet.
Kände mig nöjd med att bara göra en sak i taget. Det var befriande. Men nu är jag nästan på gång igen. Får ta och skärpa mig! Varför ska jag göra så många saker samtidigt? Inte är det så bråttom. Får jag hoppas.
Men nu har jag tvn på fortfarande. Ett fullständig ointressant tv program mal i bakgrunden. Kanske ska börja med att stänga den. Nja. Det låter tråkigt. Får trappa ner lite långsamt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela