Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Ger mig inte

Publicerad 2005-09-26 02:38:57 i Sweets for my sweet,

Jag ska inte byta telefonnummer. Allt är förlåtet Pyret!
Men sluta dricka så häftigt! Dina hjärnceller börjar rinna ut genom öronen nu. Jag kan inget göra. Det här får du fixa själv!

Men oroar mig gör jag.
För Pyret! Du dricker för mycket, röker för mycket, är så självdestruktiv att jag blir rädd.

Dör du ifrån mig nu ska jag personligen hämta tillbaka dig och slå ihjäl dig för vad du gjorde.
Bara så att du vet!

Kommentarer

Postat av: MyyZz

Publicerad 2005-09-26 09:36:16

*ler* jag känner igen det du skriver .. hämta tillbaka så jag får slå ihjäl .... Varför varför måste en del vara så otroligt självdestruktiva? .. Mitt X krökar ju oxo som jagvetintevad:-(

Det enda du kan göra är att vara ett kalasstöd om han någonsin bestämmer sig för att sluta.

*kram* och jättetack för din kommentar hos mig.

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-09-26 22:17:24

Re MyyZz:
Ja nog ska han få stöd!
Eller en välplacerad spark. Någonstans där det gör ont. Jag har tränat nu!
Kram själv tjejen!
/D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela