Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Helgen är här

Publicerad 2005-09-16 20:48:17 i Dagens,

Jag skulle ju förbereda mig inför helgen. Fick i mig maten. Det var inte lätt. Var hungrig efter träningen. Så jag käkade direkt jag kom hem. Sen försöker dom tvångsmata mig igen. Men då tog det stopp.
Ge faan i att försöka tvångsmata mig. Tack!
Jag gjorde mitt bästa. Sen somnade jag som vanligt. Direkt efter maten.

Lägger nån sömntabletter i maten? Ibland undrar jag. Hinner knappt sleva i mig en portion innan jag drabbas av en enorm trötthet. Somnar som klubbad av en gris… eller hur det nu är man säger.

Ingen sömntablett har någonsin varit så effektiv.
Kan man inte få vara lite originell någon enda dag. Skulle vara skönt att hålla sig vaken på eftermiddan en enda gång.

BootCamp. Jag måste få skriva ordet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela