Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Hoppet är verkligen ute för mig

Publicerad 2005-09-07 23:46:50 i Dagens,

När jag tänker efter är Idol programmet en bagatell. Behövs lite mer skratt i mitt patetiska liv.

Men sen började jag läsa bloggar och då hamnade jag direkt i ännu ett inlägg där bloggare sammanfattas. Nu blev vi uppdelade i olika kategorier. Jaha! Ännu en som måste sätta etiketter på bloggare.
Har funderat på när man kommer till det oundvikliga (?) inlägget där man börjar sammanfatta alla andra som skriver. När man börjar tala om vilka som skriver bra och vilka som skriver skit. Sätter etiketter och kommenterar andras motiv till att skriva.

Nu vet jag lite mer. Tack!

Nu känner jag verkligen att hoppet är ute för mig.

        

Kommentarer

Postat av: Rita

Publicerad 2005-09-09 03:43:25

INTE TAL OM,,,du är ju en hejare på att skriva kul om vardagsfunderingar! Hallååå!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-09-09 20:43:22

Humor och distans.
Mycket engagemang.
Du har allt Rita! Jag gillar det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela