Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Hotell

Publicerad 2005-09-24 11:17:13 i Tankar,

Fredag blev ingen bra dag. Omgivningen fick köra alldeles för mycket med mig. Om jag hade råd så skulle jag boka ett rum på närmaste hotell. Helst närmaste lyxiga hotell. Sen skulle jag tillbringa resten av helgen där och bara vara i fred. Utnyttja roomservice. Få maten serverad på rummet och äntligen sova ut ordentligt utan att någon stör mig. Bara lämna rummet för att gå ut med hunden. Ingen skulle veta var jag hade gömt mig.

Jag saknar nog att bo på hotell. Förstod aldrig varför så många av mina arbetskamrater gnällde över sina tjänsteresor. Jobbigt med tjänsteresor? Näe, jag tyckte inte det. Var det så plågsamt att bo på hotell? Nix, det var underbart.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2005-09-25 11:19:11

Åh vad skönt, jag vill också bo på hotell, äte hotellfrukost, slippa diska efter sig.... *drömma*

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-09-25 11:32:47

Re Anna:
Ja, det känns fortfarande som en ljuvlig dröm!

Postat av: Pink

Publicerad 2005-09-26 01:23:55

Du det har jag gort, o vist var det skönt men inte så populärt här hemma!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-09-27 10:41:55

Re Pink:
Skulle inte bli populärt hemma hos mig heller.
Men det kunde det nog vara värt. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela