Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Jag planerar igen

Publicerad 2005-09-15 00:06:53 i Dagens,

Måste sova lite i natt.
För att jag ska orka alla övningar i morgon.

Hundpromenad

Frukost

Hundpromenad igen

Duscha och tvätta håret

Klä mig anständigt

Åka till stan

Fika. Bakelse. Eller en hel tårta. Vi behöver nog det.

Prata, prata, prata. Med kompis

Lyssna, lyssna, lyssna. På kompis

Mysa, mysa, mysa. Med kompis

Prova ut mina nya dyra, specialgjorda inläggssulor till joggingskorna.

Betala. 1300 kronor. Dyrt men en god investering. Kommer att flyga fram på promenaderna igen. Slut med skavsår.

Åka till bilverkstaden. Boka tid för reparation av min fars bil.

Hem igen

Promenad med hunden. Igen.

Våldvila. Kasta mig på sängen och slappna av.


Sen upphör planeringen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela