Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Kniip

Publicerad 2005-09-27 00:54:02 i Träning,

Pyret brukar fråga vad jag tycker om killarna på gymmet. Han frågar lite svartsjukt om dom är snygga. Njae, jag vet inte… Dom är nog inte… Kanske lite, men vi är så seriösa på gymmet. Jag tränar ju på dagtid för det mesta, dom riktiga hunkarna kommer senare… Den mest berömda manliga instruktören har flyttat till Stockholm och…
Brukar jag svamla. Då ser han sur ut.

Då brukar jag förklara att jag mest tittar på tjejer. Då ser han misstänksam ut.

Men det stämmer ju.
Jag tittar på tjejerna. Jämför mig med dom perfekta 20 åringarna. Tittar på dom äldre kvinnorna som är så vältränade. Ja, jag tittar på alla kvinnor oavsett ålder, fettvikt och kondition. Jämför kläderna. Kollar hur väldefinierade muskler dom har.

Men att se Susanne Lanefelt naken i omklädningsrummet fick mig att bli helt tyst. Vad äter människan? Fanns inte minsta lilla gnutta fett där inte. Inga hängande bröst.
Hon frågade om vilket väder det var ute. Vet inte, sa jag. Fast jag precis kom utifrån. Idiot!
Jag skulle nog känna mig mer hemma i grabbarnas omklädningsrum. När man sitter i bastun går det att tjuvlyssna på deras diskussioner. Mest bröl om vilka vikter dom klarat på dagens pass. Känns tryggt på något vis.

Vad säger det här om mig? Ingenting förmodligen.


Kommentarer

Postat av: Rita

Publicerad 2005-09-27 01:11:15

En jäkla tur jag inte är på "ditt" gym,,å andra sidan har du ju bild på mej på min blogg,, inte mycket att kolla på,, inge fett, inga muskler, men väl nätsrumpor röd handväska och röda skor!
Kanske det är en bild för din darling, så ser han ju direkt hur "vi" ser ut!
Skynda nu till min samlarsida o berätta vad du samlar/sparar på!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-09-27 10:19:48

R Rita:
Ja, du klär i både nätstrumpor och rött! :)

Postat av: Nina

Publicerad 2005-09-27 11:35:55

He he, en gång var Blossom Tainton på mitt gym och jag bytte om bredvid henne. Inte för att jag ville stirra men lite kollade jag allt in. Hon hade fantastisk kropp! =)

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-09-27 15:30:11

Re Nina:
Härligt att du är tillbaka med en ny blogg!
Jag skriver kommentarer till den. Om hunden. Hoppas att han mår bättre!

Men din nya blogg vill bara att jag ska räkna innan den publicerar kommentarerna.

Blossom skulle jag helt definitivt stirrat på! Hon är ju snygg. Har hon en fantastisk kropp också? jag förstod nästan det. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela