Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Packad och klar

Publicerad 2005-09-23 01:44:48 i Träning,

Vill inte lämna bloggen med ett inlägg som handlar om en träningstidning. Känns lite trist!

Så därför avslutar jag nattens bloggande med ännu ett inlägg om träning. Ja, så kan det bli.

För nu har jag packat träningsväskan.

Kylt foten.

Tonat håret. Inte för att det har något med träningen att göra. Men ändå.

Kokat gröten jag ska äta till frukost. Nej, det har jag naturligtvis inte gjort. Men gröt blir det imorgon. Till frukost.
Nu kom jag på att jag ska bokföra min vikt på Viktklubbens hemsida. Kommer visst inte ifrån datorn i natt. Men vikten måste skrivas in.  

Finns inget mer att skylla på om jag inte kommer iväg. Bootcamp eller styrketräning är frågan. Har glömt att repetera grundstegen i aerobics. Så det lutar åt styrketräning. Men jag känner mig lite aggressiv så Bootcamp kanske passar bättre.

Dags för sömn nu. Eller också återkommer jag med ett inlägg om sex. 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2005-09-23 12:54:21

Kör på bootcamp ;) Eller, det viktigaste är att du varierar träningen, så inte mer än ett bootcamp pass i veckan kan vara bra nu i början....ett enkelt tips. variera träninge, så du fortsätter. man börjar lätt alldeles för hårt, skadar sig eller blir övertränad och sen går det åt helvete....så kör på det du tycker är roligt, och glöm i n t e vila!!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-09-24 23:00:36

Är nog ingen risk att jag går ut för hårt. Har lärt mig av tidigare misstag. Hoppas jag :)
Nu missade jag träningen på fredag för att mina "nära och kära" pinade livet ur mig. Men det kommer en ny vecka.
Däremot stör det mig att omgivningen fortfarande så fort får mig ur balans. Att ta den fighten är tuffare än att gå på ett Bootcamp pass.
Men jag kämpar på!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela