Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Pyret är min honey

Publicerad 2005-09-21 03:04:23 i Sweets for my sweet,

Jag förstår mig inte på män! Idag ringde Pyret bara för att berätta att han inte hade tid att prata i telefon. Men vad var det för mening att ringa då? Jag bara undrar.

Pyret förresten. Varför kallar jag honom för Pyret? Låter som jag pratar om en liten tjej. Och det är han ju inte.
Jag brukar inte använda smeknamnet offentligt. Ringa till hans jobb och fråga efter Pyret kanske inte skulle uppskattas. Fast han har ju så mycket humor att han kan skratta åt smeknamnet. Så det kanske skulle fungera.

För jag gillar män med humor. Även om jag inte förstår mig på dom ibland.

Kommentarer

Postat av: anita

Publicerad 2005-11-22 10:02:36

Killen jag va ihop med för en si så där 100 år sedan *s* kallades för "klacken" han va så stolt över sitt smeknamn så han berättade de för sin chef o de anställda. Så när jag ringde honom så frågade jag alltid "Kan jag få tala med Klacken". *ASG*

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-11-23 00:37:19

Re anita:
Jag vet inte vad Pyret skulle säga om jag gjorde så.
Men han överlever ju att jag har en blogg döpt efter honom så vem vet?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela