Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Sanningen

Publicerad 2005-09-21 23:15:05 i Min hälsa,

Nu vet jag varför jag sovit så mycket idag. För jag somnade nämligen om direkt efter att jag slängt i mig maten.
Trodde att det berodde på att jag sovit för lite senaste nätterna. Möjligen att jag hade en släng av Encefalitis Letargica.

Men jag säger bara hormoner.
Hormoner i pillerform.
Fick ont i ryggen av allt sovande. När jag tog vanliga kvällsdosen av painkillers skådade jag sanningen. Jag hade glömt att ta mitt lilla blå Östrogen piller på morgonen. Har hänt förut med samma resultat. Jag blir helt slut och sover extremt mycket. Sjukt mycket.   

Kommentarer

Postat av: Rita

Publicerad 2005-09-21 23:31:10

Glömmer jag mitt lilla kärringpiller har det motsatt effekt...och jag blir ilsken som ett bi!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-09-21 23:57:57

Re Rita:
Pillret har nog den effekten på mig också. Nu när du säger det.
För innan jag somnade var jag så förbannad på omgivningen att jag skällde ut dom flesta som fanns i min närhet.

Först förbannad sedan faller jag i koma.
Ja, dessa hormoner!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela