Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Stress träna

Publicerad 2005-09-29 23:11:00 i Träning,

I morgon ska jag gå på ännu ett Bootcamp pass.
Har ingen hundvakt så jag vet inte hur det ska gå. Undrar om hon kan få följa med på passet?
Dom har ju ett rum där barn kan passas. Har aldrig sett några barn i det rummet så min hund kan väl få mysa där ett tag.
Varför ska hon förresten vara instängd i ett rum? Kan säkert tillföra mycket till ett träningspass på gymmet. Vallhund som hon är. Kan säkert få mig att gå åt rätt håll åtminstone.

Naturligtvis kan hunden ligga i bilen. Vi har klippt navelsträngen.

Men jag måste ut på promenad med min prinsessa först. Sen åka till gymmet och träna på ett lunchpass. Vid den tiden har jag knappt vaknat.

Nej, det blir för stressigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela