Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Våld på hjärnan

Publicerad 2005-09-28 21:59:32 i TV och DVD,

Finns det något annat än våld? I min skalle alltså. Eller i min tv?
Kollade hyllan med dvd och ser att det är våld och action som gäller även där. Samma som i bokhyllan.

Jag hittade:

Buffy the vampire slayer, 7 säsonger

Angel, 5 säsonger

Dark Angel, ynka 2 säsonger. Jag gillar Jessica Alba. Att jag gillar serien Dark Angel kanske ni förstod ändå.

Profiler, en säsong

Millennium, 3 säsonger

Alias, 1 säsong. Inte med där riktigt. Får jobba på lite med tv tittandet.

CSI, 3 säsonger

CSI Miami, 1 säsong. Har nyss börjat titta. Jodå, jag gillar David Caruso.

24, 4 säsonger

The X files, säsong 1 och 2. Med Mulder och Scully.

Mordkommissionen, alla 10 avsnitten


Jamen, det var väl inte så farligt. Som en normal kväll i några av våra vanligaste tv-kanaler.
Är det något som saknas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela