Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Viker ut mig

Publicerad 2005-09-26 21:30:55 i Träning,

Gör en liten utvikning från ämnet träning.
Apropå utvik så funderar jag på varför tjejer vill operera sina bröst så att dom blir större. Ja, riktigt stora. Alla kan ju inte bli dokusåpa kändisar. Eller…?
Några opererar sig av fullständigt förståeliga skäl. Bröstcancer. Eller ett komplex som gör livet svårt under en lång tid. Andra vill bara bli snygga. Inget fel i det.

När jag tränade idag så tittade jag i speglarna för att hålla lite koll på hållning och allt man nu ska hålla koll på.
Då får jag se mina bröst som jag har skrivit om här.
Min första tanke är ”vad faan är det där som studsar upp och ner”. Känns inte bekant. Inte är det där min kropp. Nu hade jag ju klämt ihop dom i en sport BH så det var inte särskilt märkvärdigt. Inga fotbollar som står rakt ut precis. Nejdå, dom hänger så där lite lagom. Tyngdlagen fungerar som bekant på många områden.
Men dom är ju aningen i vägen. Ändå.

Vill inte lägga mig på operationsbordet och låta någon klämma in några kilo av ett främmande material i min kropp. Nej nej nej! Inga fler operationer för mig.
Om jag måste göra någon fler ”planerad” operation kommer dom att få söva ner mig en vecka före operationen. Händer något akut då har man ju inget val. Är bara att hänga med.

Jag säger bara sårinfektioner. Har tjejer aldrig hört talas om sårinfektioner? Jag kan berätta nästan allt om det. Inte kul direkt.

Men på nästa träningspass ska jag klämma fast brösten med en lite hårdare sport BH.
Så dom slutar studsa runt så där.
Nu ikväll får dom hänga lite fritt. Tycker att dom har förtjänat det.  


Kommentarer

Postat av: Kimmi

Publicerad 2005-09-26 23:08:39

Släpp fångarna loss! *skrattar*

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-09-26 23:59:50

Re Kimmi:
Så rätt, så rätt!

Postat av: Anna

Publicerad 2005-09-27 10:38:55

fast om man silikonar tuttarna riktigt mycket så står de väl rakt ut av sig själva. Jag tror det är därför en del tjejer väljer att göra silikonisar, för att slippa bära träningsbh, helt övertygad om det faktiskt. För vad finns det annars för orsaker att operera brösten? *funderar*.... nä jag komemr inte på nån.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela