Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

You go girl!

Publicerad 2005-09-17 18:38:14 i Träning,

För er som vill läsa om hur en blivande kvinnlig firefighter tränar rekommenderar jag varmt  Mandalayas värld.

Där saknas inte inspirationen.

Men hon tar sig tid att peppa andra mesar som mig när jag klagar som mest.
Tack vare hennes härliga kommentarer kom jag iväg på mitt första Bootcamp pass.

Det handlar inte bara om träning. Finns mycket mer.

Läs och njut!

Kolla lite extra på en häftig layout!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2005-09-18 16:57:30

hahaha! nu känner jag mig smickrad! Särskilt eftersom jag just nu är bakis som ett djur och skippar träningspass nummer två....

och det var inte jag som gick på bootcamp passet,. det var du, och bara du, jag bara gav dig en liten push, glöm inte det! jag tycker du är asduktig =D

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-09-18 17:07:51

Re Anna:
Känn dig smickrad!:)

För en liten push är precis vad man behöver ibland. För att orka lite mer. Just då behövde jag det!
Håll koll på mig så ska jag nog orka mer!

Och du, var bakis en stund. Känns inget vidare. Men det blir ju bättre!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela