Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Kommentarer

Postat av: Max Power

Publicerad 2006-04-18 03:12:43

Natti!

Postat av: Bambi

Publicerad 2006-04-18 16:34:21

Hoppas det är bättre idag! Din Mumma är härlig!
En fråga ang hundar, brukar du borsta tänderna på Mumma? En annan på bloggen fick jätteproblem med en "unghund" som hon inte borstat tänderna på...

Jag har inte gjort på Jazz, han äter mkt ben och hundmat som ska va bra för tänderna, men kanske man ska i allafall... Lyckades jag distrahera dig lite nu, med ett enklare problem?! Fast jag undrar... *kram*

Postat av: Darkangel svarar Max Power

Publicerad 2006-04-19 13:16:48

:)

Postat av: Darkangel svarar Bambi

Publicerad 2006-04-19 13:21:44

Du får kommentera om vad du vill!
Jag ska inte bara skriva om elände i fortsättningen. :)

Jag har borstat tänderna på en av mina hundar. Hon hade problem med tänderna. Så vi gjorde det varje kväll. Hundar är mycket toleranta! Hihi!

Borstar inte tänderna på Mumma. Men skrapar bort tandsten ibland. När det behövs.
Var en kamp från början. Men med mängder av beröm så löstes det problemet.

Postat av: Bambi

Publicerad 2006-04-19 17:09:33

Men så menade jag inte, att du bara skriver om elände... Nix!! Dels var jag nyfiken, har bara haft hund ett år och dels ville jag distrahera dig lite...

Postat av: Darkangel svarar Bambi

Publicerad 2006-04-19 23:11:27

Du får så gärna distrahera mig! :)
Jag vill nog ha lite elände i bloggen. Det blir för opersonligt annars.
Jag känner mig inte hemma när jag är för positiv. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela