Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Great Expectations

Publicerad 2006-04-20 00:01:25 i TV och DVD,

Dags för kvällens dvd-avsnitt av ER. Jag ransonerar avsnitten. Nja, det där var inte sant.
Jag kollar en massa tv-serier som jag spelat in på video. Har försökt se klart två avsnitt av serien Messiah. Men jag somnar alltid innan jag hinner se klart. Sen har jag ingen aning om var jag ska börja titta igen. Är det ett tecken från ovan på att jag borde sluta titta på Messiah?

Dags för mängder av mys med Mumma.
Hon har lekt med en av sina hundkompisar så hon är mycket trött.

Jag har inte lekt med någon kompis men jag är sjukt trött ikväll.


Andra bloggar om: tv, tv-serie, dvd

Kommentarer

Postat av: SoP

Publicerad 2006-04-21 05:07:46

När min kompis varit ute med sin hund länge så brukade hon säga att "nu är han trött o utsprungen! ":-) Hon bodde i en etta då o lät honom bli utsprungen ner till mig, o där la han sig i hela min hörnsoffa o snarkade som en Scoobydoo med tassarna o snorren i vädret!

Postat av: Darkangel svarar SoP

Publicerad 2006-04-21 05:29:22

Mumma har börjat snarka. :)
Jag ska nog krama hunden nu!

Postat av: SoP

Publicerad 2006-04-21 15:49:15

Krama hundar är nervlugnande-- och katter- jag satt ute idag o läste brev medan Stella larvade runt på balkongen. Apropå din frukost ute- jag dricker Nästan alltid morgonmuggen kaffe ute på bron eller balkongen med Stella- fleece o stövlar- o sittunderlag- funkar i Nästan alla väder-fast ibland funkar inte katten- hon sjunger gå-ut, sen hoppar hon förnärmat över de regnvåta plankorna o hoppar in igen- likadant med snö.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela