Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Morrar

Publicerad 2006-04-08 01:18:01 i Hunden Mumma,

Min hund morrar åt mig. Jag ville bara lägga mig i min egen säng. Men där ligger Mumma och morrar åt mig. Va? Vilken hund.

Ska inte berätta det för vår supernanny. Oj, nu gjorde jag visst det ändå.
Han brukar kalla min hund för en ”etterbigga”. Hon brukar nämligen morra åt supernanny också.
Att Mumma morrar åt honom förstår jag mycket väl. Jag brukar också morra. Speciellt när han säger meningen ”Fan, vad jävla dum du är” minst femtielva gånger när vi tränar med hundarna. Så låter han aldrig på hundkurserna.

Undrar om Mumma är på bättre humör nu. Annars får jag väl sova på golvet igen. Eller i hennes lilla hundsäng.
Men hon är söt. Och jag ljuger visst ibland.

Andra bloggar om: hund

Kommentarer

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-04-08 12:01:33

Hon måste ju på något sätt tala om att det är hon som VILL ligga precis där :O)

Postat av: Darkangel svarar Gunnel

Publicerad 2006-04-08 23:03:25

Min Mumma är en klok tjej!
Hon får väl morra lite då. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela