Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Slagsida

Publicerad 2006-04-03 22:15:18 i Dagens,

Jag leker med kontorsstolen. Känner att jag sitter snett på stolen. Det känns som jag lutar över mot vänster sida. Tror nog att jag gör det.
Fan, snart hämtar jag tumstocken och mäter höjden på stolssitsen. 

Hade glömt hur många inställningar det finns på min kontorsstol. Jag brukar inte ändra på inställningarna så mycket.
Fast man kanske ska byta ställning ibland…
Jaja… Får jobba på det.

Men nu har jag verkligen lyckats ändra alla inställningar på stoleländet. Och det blir bara mer och mer obekvämt.
Det går att tippa stolen i olika lägen. Oj, där kom jag åt spaken som tippar stolen framåt. Det fungerade. Jag slungades framåt mot skrivbordet som om jag satt i en katapultstol. Mycket intressant!

Börjar bli lite åksjuk nu. Var är manualen till stolen?

Kommentarer

Postat av: Blackout

Publicerad 2006-04-03 22:23:58

Jag höll på sådär. Inget bekvämt läge, det slutade med att jag satt med benet under mig som i soffan. Brak, stolen i 2 delar.

Postat av: Anne-Maj

Publicerad 2006-04-03 23:56:06

Skrattar högt!

Postat av: Darkangel svarar Blackout

Publicerad 2006-04-04 01:30:55

Nu blir jag lite rädd!
Det knakar så konstigt i stolen. Måtte den inte gå sönder.

Postat av: Darkangel svarar Anne-Maj

Publicerad 2006-04-04 01:32:43

Och det lutar fortfarande. Jag blir yr nu...

Postat av: Bambi

Publicerad 2006-04-04 16:27:07

Innan du får hjärnskakning, för att du trillat av stolen, tycker jag nog du ska köpa en ny!!

Postat av: Kimmi

Publicerad 2006-04-04 22:08:25

Jag håller med Bambi...
En sak att du kanske får ont för att stolen e sne, men det är ju inte bra om du micklar med den så till den milda grad att den rasar i backen och du med den! Var rädd om dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela