Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

SPA med godis

Publicerad 2006-04-15 23:03:33 i Dagens,

4206

Jag borde skriva något seriöst på min blogg nu.
Men jag sov inte många minuter förra natten så det känns som hjärnan är avstängd. Det är den förmodligen. Men jag tror inte att någon märker så stor skillnad. Eller…?

Hade SPA-kväll igår. Eller snarare SPA-natt. Vad gör man inte i brist på sex?
Men håret är fint idag. Nytonat.
Jag är också fin efter allt SPAande. Kan inte lägga ut bilder på mig själv. Vill inte skrämma livet ur mina läsare. Ni får tro mig.  

Har ätit god mat idag. Har käkat massor med påskgodis. Ska snart äta lite till. Eller fika.
Jag blir hungrig av att äta mycket mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela