Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Statistik

Publicerad 2006-04-05 11:59:09 i Dagens,

Jag vill ha statistik på min blogg. Så enkelt är det.
Jag vill inte tävla på Bloggtoppen för att få reda på hur många som besökt min blogg.
Jag vill inte finnas på någon lista där man tävlar om vilken blogg som är ”bäst”.

Jag vill bara ha tillbaka statistiken som den var förut.
Det var ett tag sedan jag skrev inlägg för att få ”skriva av mig”. Nu har jag andra skäl.

Under i stort sett hela tiden jag skrivit på min blogg har det varit problem.
Jag brukar kontakta Blogg-Roland för att få svar på mina frågor. Jag får alltid vänliga svar. Men sen händer det inte mycket. Jag har fortfarande problem med publiceringen av bloggen. Det problemet skulle lösas för längesedan. Men det kommer alltid något emellan som är viktigare att lösa. Jag har stor förståelse för det.
Däremot har jag inte särskit stort tålamod kvar för allt krånglande.  
Och ja, jag vill ha statistik på min blogg. På ”första sidan”.

Kommentarer

Postat av: flasknosen

Publicerad 2006-04-05 12:24:30

Jag har precis skrivit ett inlägg om just tävlandet.
Överväger att ta bort mig från bloggtoppen och bloggrankers, eftersom tävlandet och listandet hit och dit, får mig att tappa lusten att skriva alls.

Postat av: Gloom

Publicerad 2006-04-05 12:45:41

Jag vill inte vara en populist som bara skriver för att få så många läsare som möjligt, men visst är det kul att veta att det finns några som läser det man skriver!!! Skall vi revoltera på något sätt för att få tillbaka statistiken?

Postat av: Darkangel svarar flasknosen

Publicerad 2006-04-05 12:49:03

Bra inlägg. Jag skrev en kommentar. Och jag håller med dig!!!

Postat av: Anne-Maj

Publicerad 2006-04-05 12:52:23

Har statisken tagit bort hos blogg.se? Men om ni vill ha någon kan det gå med susnet,se eller startcounter på er sida? En undran i alla fall.

Postat av: Darkangel svarar Gloom

Publicerad 2006-04-05 12:52:36

Känner precis så!
Jag vill inte tävla i bloggande.
Men jag vill ha statistik. En enkel koll på hur många som läser.
Ja, vi startar en revolt!!!

Postat av: Darkangel svarar Anne-Maj

Publicerad 2006-04-05 12:56:38

Jag vet inte vad dom håller på med nu. I går hade statistiken på "första sidan" nollställts. Idag finns ingen statistik alls.

Postat av: Mocca

Publicerad 2006-04-05 16:40:37

Jag är lite dubbel till det där, givetvis vill jag kunna se min egen statistik, samtidigt som att jag är van vid att den ligger synlig. Men det klart, blir andra funktioner snabbare om man tar bort den synliga statistiken så gärna för mig!

btw. jag har också plockat bort min blogg fr Bloggtoppen, Bloggrankers mm. ser ingen poäng med att ligga där och "tävla"

Postat av: Darkangel svarar Mocca

Publicerad 2006-04-05 20:36:56

Det är helt okej att ha en annan åsikt! :)
Även om jag surar. (jag är liiite sur nu)

Har du också plockat bort din blogg från Bloggtoppen?
Det är svårt att tävla hela tiden. Jag blir bara stressad. Märks det?!

Postat av: Mocca

Publicerad 2006-04-05 22:05:08

Nej, jag tycker inte att det märks att du blir stressad över det, Men jag håller med dig om att det blir som en tävling, och jag vill ju inte tävla, jag vill ju blogga ;)

Postat av: Darkangel svarar Mocca

Publicerad 2006-04-05 22:24:35

Ja. Vi fortsätter väl att blogga.
Jag har nästan slutat sura på Blogg.se.
Nästan. :)

Ska snart börja andas också. *S*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela