Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Fortsatt lyskväll på hemmaplan

Publicerad 2006-08-29 06:03:43 i Dagens,

Vi åkte hem efter ett tag och åt god mat hos sommargrannen. Räkor, olika sorters bröd, kex, ägg, olika röror, vitt vin. Te och lysrörskaka, som jag råkade döpa den till, till efterrätt.

Härlig plockmat. Gott!
Hon hade tänt ljus överallt så det var fantastiskt mysigt i hennes stuga. Vi tände marchaller ute vid husen.
Trevliga grannar som förstod att jag måste ligga mellan måltiderna. Inte för att jag var full. Haha!
Utan bara för att jag hade så ont.

En ljuvlig kväll!

Kommentarer

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-09-02 01:53:24

att det ska behöva vara så jävligt. JAg kan inte på något sätt sätta mig in i din situation ... men jag hoppas nån smart forskare kommer på nåt APbra till alla er som har såna smärtor.
Gott att du har såna grannar.

*kram*

Postat av: Darkangel svarar MyyZz

Publicerad 2006-09-02 04:17:24

Nu är jag less på värken. :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela