Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Kaffe med Gilmore girls

Publicerad 2006-08-09 23:13:01 i TV och DVD,

Jag har fått låna två boxar med tv-serier jag inte sett.
Första säsongerna av Gilmore girls och Prison break.
I Gilmore girls är tjejerna beroende av kaffe. Dom dricker mängder av kaffe. Ser så gott ut att jag nästan blir sugen.
Men jag håller mig till te i kväll. Rött te. Det innehåller inte koffein så jag ska väl slippa springa och kissa hela natten.
Jag dricker aldrig te på kvällen för att jag blir så kissnödig. Dricker inte Coca Cola eller kaffe heller av samma orsak. Även om jag är så sugen så jag kan svimma.
Sen är jag ändå vaken till klockan fem och då kan man ju undra varför jag plågar mig så.
Det spelar väl knappast någon roll om jag måste springa på toa hela natten när jag ändå är vaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela