Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Läckra män

Publicerad 2006-08-09 00:43:32 i TV och DVD,

När det gäller tv-serier på dvd är det värre. Jag hittar inga nya bra serier och känner mig desperat.
Dags att ta sig i kragen och köpa en Robert-box så jag kan titta på fler kanaler än mina nuvarande tre (!) kanaler.
Jag vill se serierna när dom sänds direkt. Inte ett år efteråt. Känner mig lite utanför.
Snart börjar tv-hösten och jag längtar efter läckra Grey’s anatomy, CSI, ER m.m.
Nu tröstar jag mig med sjätte säsongen av ER på dvd. Jag har redan sett avsnitten men i den här säsongen dyker doktor Luca upp som en lite mystisk och mycket snygg läkare.
När Jack Bauer har försvunnit till Kina i senaste avsnittet av 24 så behöver jag lite ögontröst.
Dr Luca duger alldeles utmärkt.
Men jag vill se mer. Nu!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2006-08-09 09:43:32

L-word är bra annars....lite dåligt med snygga män dock, men många snygga tjejer...

Postat av: Anna

Publicerad 2006-08-09 09:43:55

L-word är bra annars....lite dåligt med snygga män dock, men många snygga tjejer...

Postat av: Darkangel svarar Anna

Publicerad 2006-08-09 17:39:09

Ja, i brist på snygga män så...
Är serien bra kan jag tänka mig att titta.

Postat av: SoP

Publicerad 2006-08-09 18:14:39

fick inte iväg kommentaren i natt- saknar mina serier jag också- men tack för er-repriserna-tänkte härom natten på När Luka dyker upp- för nu i reprisomgången är Carol på utgående- hamnade på discshop i natt-- o dreglade över boxar o dvd´s- tack o lov var det för långt till kreditkortet!

Postat av: Darkangel svarar SoP

Publicerad 2006-08-09 18:18:14

Finns inte Carol kvar i nästa säsong?
Får hon ihop det med Clooney?
Jag vill ju ha henne kvar. :)
Fan, det känns som ER-gänget är mina kompisar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela