Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Låt det aldrig ta slut

Publicerad 2006-08-09 00:16:53 i Dagens,

Min mage kliar inte.
Men den har ökat i omfång under sommaren. Det är gott med mat.
Nu har vi en maträtt kvar på ena sommarrestaurangen som vi inte provat. Det är laxkotletter med smörslungad kulpotatis och sås med löjrom. Mums!
Jag har känt mig lugn för att jag visste att restaurangen har öppet även i september. Annars stänger allt i slutet av augusti här. Men vi hade glömt att fråga. Nu vet vi att dom också stänger i slutet av augusti och nu känner jag lite panik. Det kan inte vara sant. Slut på sommaren om några futtiga veckor. Jag vill inte. Kan inte Göran Persson göra något? Eller modde-Fredde? Jag kan rösta på modde-Fredde om han fixar evig sommar här.

 

Kommentarer

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-08-09 21:37:52

Det kan nog till och med jag sänka mig till :-) Att rösta på fredde... Sommar ... jag älskar sommaren .. och denna sommaren har jag inte varit ute nåt alls, legat i sängen och gråtit typ:-(

Postat av: Darkangel svarar MyyZz

Publicerad 2006-08-09 22:09:47

Tråkigt vännen!
Men du är inte ensam. Om nu det hjälper.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela