Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Lycklig med Robert

Publicerad 2006-08-21 01:04:54 i Dagens,

Nu har jag fixat Robert-boxar och genast blir livet lättare att leva. Mängder av kanaler och nu kan jag se nya serier när dom sänds direkt.

Nu när jag sitter lite lättjefullt tillbakalutad och zappar mellan kanalerna så förstår jag inte hur jag stått ut så lång tid med så få tv-kanaler. Kan inte vara normalt.

Jag är naturligtvis helt övertygad om att det kommer att bli billigare. Glädjekalkyl?

Videon trivs däremot inte med min digitalbox. Jag sliter i sladdar och läser manualer men det fungerar inte. Jag kan inte spela in ett enda program. Jävla skit!
Teknik som krånglar ger mig huvudvärk direkt.

Kommentarer

Postat av: SoP

Publicerad 2006-08-21 01:11:12

jag blir genomsvett o f*rbannad jag-- sen gör hela jag ont o så bara släpper jag Alla sladdar o f*nstyg- sen tar jag itu med det nästa dag-

Postat av: Darkangel svarar SoP

Publicerad 2006-08-21 01:21:33

Jag ska också försöka i morgon. Men jag blir så dumtjurig ibland. Vill ha allt fixat på en gång.

Postat av: SoP

Publicerad 2006-08-21 02:11:34

*S* sån är jag med-- men jag är så lättirriterad så börjar jag svettas o då får jag härdsmälta i hjärnan-då är det lika bra att bara gå därifrån- apropå somna- jag brukar göra det i Midsumer--tyvärr--skyller på musiken o sen middag- sen skrev du nånstans här att du Gillar att somna till en serie-jag med-för sen är det ju bara att börja om där man somnade-- o TVsov är så avslappnande.

Postat av: Darkangel svarar SoP

Publicerad 2006-08-21 02:17:04

Jag somnade när jag såg ER och drömde att jag jobbade i sjukvården igen. Var otroligt effektiv och hann med precis allt.

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-08-21 20:08:56

Det är hög stressfaktor på teknik som krånglar. Kan göra mig sömnlös jag som sover rätt bra annars. Tekniken ska bara fungera...så är det bara

Postat av: Sandra

Publicerad 2006-08-21 23:21:16

Gud vad skönt att höra att jag inte är ensam med det problemet! Jag har haft min boxer i snart 3 år och har ännu inte fått till så att jag kan spela in på videon. Gjorde en massa försök i början men har gett upp nu, har insett att jag inte kommer kunna spela in från boxern. Det går säkert, men jag orkar inte krångla!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela