Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Min stjärna på restaurangen

Publicerad 2006-08-18 14:18:54 i Dagens,

Vi ska äta middag på den andra restaurangen ikväll. Där man sitter på en brygga och äter.
Inte där dom serverar känguru.
Nej, nu ska vi vara vågade och byta plats. Det här stället är lite trendigare än kängururestaurangen.
Folket som äter är lite trendigare. Dom kliver iland från sina dyra båtar och har rätt kläder på sig.
Jag har inte läst någon modeblogg på hela sommaren men när jag ser människorna på bryggrestaurangen så kommer jag ihåg att det var så man skulle klä sig i sommar.
Jag tror inte att jag har ett enda klädplagg som är rätt enligt modeexperterna.
Men vem bryr sig? Jag ska äta god mat. Och sen får jag titta på modefolket.
Men jag har något som är helt rätt. Mumma. Hon följer givetvis med och kommer att ligga bredvid bordet och glänsa som vilken stjärna som helst.

Kommentarer

Postat av: SoP

Publicerad 2006-08-18 19:32:28

Hm, Hur skulle man se ut ? Linne- o jeans-always-;-)Jag är så tråkig, så tråkig . Vet du, dina beskrivningar av Mumma borde bli en bok- kanske har jag livlig fantasi, men jag kan "se" henne i dina bloggar ! Inte bara fotona-

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-08-18 22:08:01

Mode...det bryr jag mig inte så mycket om. Det är människan som räknas. Hoppas du fick dig en god matstund

Postat av: Darkangel svarar SoP

Publicerad 2006-08-19 01:42:32

Tur att det finns fler som inte fanatiskt följer modet.
Kul att du kan se Mumma!

Postat av: Darkangel svarar Gunnel

Publicerad 2006-08-19 01:43:07

Det var gudomligt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela