Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Prison break

Publicerad 2006-08-14 03:10:18 i Dagens,

Tror att jag ska titta på Prison Break istället.
Våta drömmar låter jobbigt. Byta lakan igen? Nog för att jag gillar att tvätta. Men någon måtta får det vara.

Prison Break är bra.

Nattschemat får bli:

  • Se klart Prison Break avsnitt 2.
  • Dricka mineralvatten. Och ta en kisspaus. Okej, det där ville ingen veta. Läs inte den meningen.
  • Fortsätta läsa boken Fallet avslutat av Michael Connelly.
  • Ta en sömntablett klockan 5.
  • Fortsätta läsa tills jag tappar boken.
  • Om jag inte tappar boken blev jag inte trött och då får jag ta en sömntablett till.
  • Sova tre timmar. Sen är jag väl kissnödig igen. Censur igen.
  • Somna om.
 

Kommentarer

Postat av: SoP

Publicerad 2006-08-14 03:51:15

jag har försökt se Prison Break- men jag har svårt för skådisarna- o hela stilen-ändå Älskade jag OZ-?Killen som spelar brodern som ska UT-gillar jag i John Doe dock.

Postat av: Darkangel svarar SoP

Publicerad 2006-08-14 17:45:18

Jag gillar serien!
Ruffiga killar i fängelse. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela