Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Sol och betongblock

Publicerad 2006-08-18 14:14:25 i Hunden Mumma,

5791
Solen skiner och det är ljuvligt varmt ute idag. Jag sitter vid datorn en stund för att betala en räkning. Mumma leker betongblock igen och vill inte gå någonstans utanför skuggan där hon ligger.
Utom när grannen kom och gick förbi med sin hund. Då fick hon fart. Måste hälsa på sin kompis.
Sen återvänder hon belåtet till sin skuggiga plats där hon ligger och sover. Men alltid med ett öga öppet.

 

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2006-08-18 16:27:28

Efter att jag varit inne och kikat på bilderna på din hund ville jag bara poängtera någon som jag tyckte var en rolig tillfällighet. Jag kikade på dina hundbilder eftersom jag själv precis bloggade om min raring. Hon heter Pyret, vilket är precis vad du kallar din blogg. Det tyckte jag var ett lustigt sammanträffande... :)

Postat av: Darkangel svarar Elin

Publicerad 2006-08-18 16:36:18

Pyret är ett fint hundnamn. Din hund är vacker!
Pyret är namnet på min stora kärlek. Han får stå ut med det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela