Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Kommentarer

Postat av: Sister

Publicerad 2006-12-22 05:33:38

Ja- o jag klarar inte se Spike ens titta på Buffy utan att hela tårefloden släpps lös-- oh silly me-

Postat av: Junitjej

Publicerad 2006-12-22 08:43:21

Jag håller på att ändra min layout, men den är inte klar ännu. Har du några bra tips på sidor med fina bakrunder? GRsites känner jag redan till.

Postat av: Darkangel svarar Sister

Publicerad 2006-12-22 17:04:08

Samma här!
Det var ju romantiskt i natt. :)

Postat av: Darkangel svarar Junitjej

Publicerad 2006-12-22 17:04:33

Näää! Inte just nu.

Postat av: Excessa

Publicerad 2006-12-23 00:40:10

Vart alldeles till mig i veckan när jag råkade hamna alldeles i början av ett Buffy-avsnitt.. tyvärr är jag sällan vaken vid den tiden när jag ska upp o jobba dan efter.. fundilerar på om det finns någon samlingboxdvd att köpa.. fast då blir det inte samma sak.. Äschan då, nu är jag lite kinkig..
Lyckos Dig som har koll på kanaler o tider :-)

Postat av: Darkangel svarar Excessa

Publicerad 2006-12-23 00:47:23

Alla avsnitt finns på dvd!
Jag har alla säsonger. Hmmm... :)
Det är underbart att se serien på dvd!
Jag rekommenderar det!
Inget är som Buffy. Och då kan man frossa i avsnitt.
Jag brukar se serien ändå på tv. Sen försöker jag somna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela