Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Effektiv

Publicerad 2006-12-01 06:17:42 i Dagens,

Varför blir jag så pigg när jag stänger datorn? Kunde ha datorn påslagen hela dygnet men jag stör mig på bruset från kylfläkten. Nästa dator ska bli en tyst dator!

 

Det är samma sak varje natt. Jag skulle ju mysa med Gregory House inatt. Har inte hunnit dit ännu.

För så fort jag stängde datorn så blev jag pigg. Kom på en massa saker som jag borde göra på Internet. Så igång med gamla Bettan och in på nätet.

  •    Jag har bokat om tider på sjukhuset. Tack, för att man kan använda mail nu i sjukvården.
  •     Bokat om tandhygienistbesök.
  •     Registrerat mätarställningen hos E.ON.
  •     Betalat räkningar som det inte ens var någon brådska med.
  •     Bokat om tid på bilprovningen.

Och halleluja, nu är jag i fas med mina ”att göra-listor”. Dom där listorna som bara förökar sig hela tiden.
Känns märkligt. Känns som jag har missat något.


Jaja, till veckan börjar listorna att fyllas på igen.



Andra bloggar om: ,

Kommentarer

Postat av: Hannele

Publicerad 2006-12-01 09:08:50

Visst är det mycket man kan använda datorn till, underbart, jag bokar även tågbiljetter och konsertbiljetter och kan hämta i vår lilla butik :)

Postat av: Darkangel svarar Hannele

Publicerad 2006-12-01 12:10:27

Visst är det perfekt! :)

Postat av: Aradil

Publicerad 2006-12-01 15:18:50

Toppen att man kan sköta det mesta från datorn numera!

Postat av: Darkangel svarar Aradil

Publicerad 2006-12-01 20:52:07

Att slippa prata i telefon är superbra!
Sitta i telefonkö är trist.
Nu fixar man det mesta när som helst via internet! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela