Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Fönster

Publicerad 2006-12-05 01:30:56 i Dagens,

Sov inget förra natten. Ska man stressa så är det bäst att göra det seriöst. Bah…


Snickarna har fått två fönster på plats. Treglasfönster i aluminium. Här ska inga fönster målas i fortsättningen.
Saknas några foder men sen är det klart. Alltså kommer dom tillbaka i morgon. Tidigt.
Så jag kan nog stressa i natt också.


Sen är det dags för städning. Och så ska gardiner och pynt upp igen.


Hunden gillade inte deras oväsen. Hon spydde på hallmattan. Blurp, så kom all mat upp.
Jag tror faktiskt att hon blev stressad. Hon var riktigt olycklig när dom sprang upp och ner för trappan och gjorde en massa saker hon inte hade kontroll över.


Själv var jag stressad. Trots att jag inte behövde göra en enda sak på hela dagen. Dom ville inte ens ha fika. Dom bara arbetade.
Jag låg under en filt och var helt slut. Haha! Visst är det komiskt!  

Jag lyckades faktiskt somna när dom sågade och bullrade som värst.
Ett helvetes oväsen gör att jag somnar… Jaja…


Nu är jag trött och ska försöka sova.

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2006-12-05 11:12:09

Det är inte lätt för våra hundar ibland! :-/ Min är superrädd för smällar och fyrverkerier.

Postat av: Darkangel svarar Sara

Publicerad 2006-12-05 23:08:34

Åh, stackars stackars hund!
Jag hade en hund som var rädd för skott och fyrverkerier. Hemskt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela