Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Fredagsdeckare

Publicerad 2006-12-08 01:57:03 i TV och DVD,

Har en mysochpyskväll. Jag vet inte riktigt vad det är men jag kollar på tv.

En halvseg (här föreslår Word att jag ska skriva halvsex istället. Och jag funderar på hur man gör när man har halvsex. Jamen, nu är jag trött!) serie som heter Blue Murder.

Handlar om en kvinna som fått ett nytt förordnande som kriminalkommissarie och nu jävlar ska hon utreda ett mord.
Efter en timme har jag mest fått reda på att hon är gravid och har tre barn sen tidigare med en karl som varit otrogen med hemhjälpen. Hon ska skiljas. Ett barn har huvudlöss. Hon flirtar med sin kollega. Gör grimaser åt chefen som hon kallar för citronen.

Mordet då? Har ingen aning.
Det kan bero på att jag tappar koncentrationen efter 10 minuter och börjar zappa mig genom alla kanaler jag har. Tittar lite på en serie här och där.

Enligt tv-expressen så har både ”huvudperson och berättande slimmats till” efter dom första pilotavsnitten. Kan bli bättre alltså. Nytt avsnitt sänds i TV3 på fredag.

För den som gillar halvsex.

Kommentarer

Postat av: SoP

Publicerad 2006-12-08 02:43:57

jag såg första avsnittet- i fredags tappade jag bort det- och jag fortsätter nog med det.

Postat av: Nina på Johangården

Publicerad 2006-12-08 08:26:31

Ibland är Word inte riktigt klokt.

Postat av: Darkangel svarar SoP

Publicerad 2006-12-08 22:06:43

Andra avsnittet var lite bättre.

Postat av: Darkangel svarar Nina på Johangården

Publicerad 2006-12-08 22:07:16

Dom håller koll på tidsangivelser. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela