Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Huvudvärk och basilika

Publicerad 2006-12-22 22:43:16 i Dagens,

Bakelsen var inte god. Fy f*n. Jag klarade inte av att äta den.

Jag vet hur man bakar den här typen av bakelser hemma. Ett enkelt, klassiskt tårtrecept som man inte kan misslyckas med.

Men jag har huvudvärk så jag fixar inte några recept nu.

 


För att muntra upp mig ska jag i stället smaka på den basilikagravade laxen som grannen lyckades fixa åt mig. Jag hade glömt att beställa från restaurangen där vi åt julbord. Men det fanns en stor bit över. Som grannen lade beslag på. Yes!

Jag har förresten redan smakat en bit. Den är himmelsk!

Kommentarer

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-12-22 23:01:35

Du måste verkligen skatta dig lycklig över din granne, det låter som den karln som egentligen inte finns. Han som är så bra så det inte finns. Ta väl vara på honom.

Postat av: Darkangel svarar MyyZz

Publicerad 2006-12-22 23:06:54

Han finns. Är fantastiskt snäll!

Postat av: Aradil

Publicerad 2006-12-23 08:48:12

Säger som MyyZz. Vilken fantastisk granne du har!

Postat av: Darkangel svarar Aradil

Publicerad 2006-12-24 00:12:59

Ska göra det! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela