Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Ingen risk

Publicerad 2006-12-29 22:04:16 i Böcker,


scott

Djävulsk risk
av Scott Frost verkade lovande. Jag köpte den som talbok.

Nu har jag lyssnat på första kapitlen ca 200 gånger. Jag kommer aldrig vidare.

Boken är inte tråkig.

Julia Dufvenius som läser boken är inte heller särskilt tråkig.

Men något fel som fattas är det. :)

Kanske borde lyssna på talböcker när jag är lite piggare. Inte när jag är så trött att jag nästan faller i koma.
Rena sömnpillret för mig nu.

 

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2006-12-30 00:48:58

Vad bra att mitt sömntips även fungerar för dig! Men håller med om att det blir lite trist när man vill komma vidare i boken men somnar hela tiden!

Postat av: Darkangel svarar Sandra

Publicerad 2006-12-31 03:42:49

Jag är glad för alla sömntips!
Så man vänjer sig inte?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela