Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Jag vill också ha mer minne

Publicerad 2006-12-12 17:10:18 i Dagens,

Bloggsoft är på gång igen. Jag vet att det varit svårt att kommentera.

Jag hoppas att det blir bättre nu med utökat minne.


Själv tror jag att jag gör slut på allt minne i min hjärna genom att stressa vidare i tillvaron.

Jobbig dag igår. I stan.

Skulle mysa och vila idag. Gå promenad med Mumma förstås men annars bara ta det lugnt.

Då ringer dom och vill komma och sätta upp persienner i dom nya fönstren. Det var ju bra. Eh...
Allt blev klart före jul! Det är bra!


Nu ska jag bara plocka alla prylar på plats igen. För tredje (?) gången.
Och städa lite igen.
Sen ska jag sova. En stund.
Måste vara pigg senare.

Kommentarer

Postat av: Mie*, Absolut Guldkant

Publicerad 2006-12-12 17:25:20

Så trist när bloggen är seg men praktiskt att man kan uppgradera... Skulle ju inte vara dumt om hjärnan funkade likadant;-)
Kram

Postat av: Hannele

Publicerad 2006-12-13 10:28:55

Stressa inte fram minnet, det funka liksom inte. Programmera hjärnan att minnas trevliga saker, det går lättare.

Postat av: Darkangel svarar Mie* Absolut Guldkant

Publicerad 2006-12-13 23:33:13

Jag skulle nog hellre uppgradera hjärnan just nu. :)
Bloggen kommer väl igång snart!

Postat av: Darkangel svarar Hannele

Publicerad 2006-12-13 23:34:21

Det fungerar inte att stressa alls.
Jag kan inte låta bli. Men jag försöker. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela