Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Julkoma

Publicerad 2006-12-25 21:24:59 i Dagens,

Just nu är jag trött, mätt och nöjd.
Orkade inte äta så mycket idag. Är fortfarande mätt efter all mat som jag försökte proppa i mig på julafton. Klarar inte av så här mycket mat.


Julklapparna var fina.
Jag har på mig en av dom fina julklapparna. Får ta en bild senare när jag vaknar upp från julkoman.
Är helt säker på att ingen kan gissa vad det är jag har på mig.
Lite annorlunda, men varmt.

Kommentarer

Postat av: Darkangel svarar MyyZz

Publicerad 2006-12-27 00:10:31

Jag måste ha raderat din kommentar istället för s-p-a-m kommentarer. Förlåt!

Så här stod det:
"Hmm inte sitter du och har fårskinnsluvan på dig inne... hmm ett par lederhausen? nähe inte det ... ett helly hansen underställ;-);-) Ok .. du får fota .. jag kan nog inte gissa nej.-)"

Jag återkommer med bild MyyZz!
Men du gissar bra! Haha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela