Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Ljusen glittrar och Mumma morrar

Publicerad 2006-12-31 17:39:47 i På utflykt,

8085 2

8077 2

Här promenerade vi idag. Grannen, Mumma och jag.
Pigga och glada travade vi på i högt tempo. Ja, eller nåt sånt.

Förbi den fina kyrkan. Där jag ska gifta mig! Ni vet...


Mumma hittade en kompis att leka med. En stor hundpojke som hon fick uppfostra lite.

Hon gillar stora hundar men dom ska vara väluppfostrade. Inte hoppa och knuffa runt henne hur som helst. Då morrar hon.
Nån jävla ordning får det vara.

Kommentarer

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-12-31 20:23:18

sött ställe .-) VA ska du gifta dig? ... trodde inte du va sån;-);-)

Postat av: Darkangel svarar MyyZz

Publicerad 2006-12-31 23:52:17

Jag är en hopplös romantiker!
Vill gärna gifta mig. Men det går aaaningen trögt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela