Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Asfalt, ishockey och Mumma!

Publicerad 2006-02-26 12:20:22 i Dagens,

Bello och Mumma

Nu känner jag mig lite sliten. Med alla idrottsskador alltså.
Men jag ska kämpa. Hela OS! Kan inte svika nu.

Tejpar foten så hårt jag kan och tar en promenad på asfalten med hunden.
Inte bra med asfalt för ömma fötter/tassar men Mumma måste få sin promenad.
Ska se om vi kan hitta den hundkompis som Mumma brukar leka med.

Sen blir det ishockey. Yes!

Guld eller silver?

Kommentarer

Postat av: Mocca

Publicerad 2006-02-26 13:29:45

GULD så klart!
HEJA SVERIGE!!!

Postat av: Christina

Publicerad 2006-02-26 19:16:52

Sådana härliga killar våra tre kronor, guld, jag tackar.
Härligt!!!

Postat av: Darkangel svarar

Publicerad 2006-02-26 23:58:17

Mocca: jag kunde ju inte skrika högt när Tre Kronor vann, för då blir Mumma rädd! :)
Men jag pep som en kyckling.
Av lycka!

Christina: Ja, vad härligt!
Jag är fortfarande lycklig! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela