Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Carrie dansar inte med Arja!

Publicerad 2006-02-17 14:58:06 i TV och DVD,

Läste i någon tidning att Arja har fotograferats när hon försöker likna Carrie i Sex and the City.
Alltså där går min gräns!

Jag har struntat i Arjas dödslyft och dödsfall (hette det så?) och tänkt att hon verkligen är… ja… aktiv?
Jag suckade när hon klädde av sig och tog nakenfotografier. Muttrade bara om att jag gärna skulle se att folk klädde på sig istället. Åtminstone någon gång.

Men när hon ska tafsa på min favoritserie blir jag störd.


Kommentarer

Postat av: Rita

Publicerad 2006-02-17 15:05:49

Jag tillhör gruppen som INTE gillar Arja,,hua!
Hur mår vovvsen?

Postat av: Darkangel svarar Rita

Publicerad 2006-02-17 15:09:51

Du är ett ljus i mörkret Rita!
Jag försökte ha tålamod med Arja men jag ryser nu.

Mumma är jättepigg! Jag tycker att hon ska vila i snöovädret. Det tycker inte hon. :)

Postat av: flasknosen

Publicerad 2006-02-17 15:48:01

Yurrk! Håller med om att folk kunde klä på sig ibland. Hon kanske lider av någon ålderskris. När det blir så dags för mig, tänker jag inte plåga min omgivning med att klä av mig - tvärt om.

Postat av: Mocca

Publicerad 2006-02-17 18:25:52

Att ge sig på SATC är väl att dra det för långt. Men jag måste nog säga att jag tycker Arja e lite cool. Tanten är ändå 60 år...jag tycker inte att hon är läcker eller så....men inte sjutton behöver hon skämmas för sin kropp iaf.

Postat av: Kimmi

Publicerad 2006-02-17 22:45:31

Bara namnet får mig att rysa.... *ryyyyser*

Postat av: Anna

Publicerad 2006-02-18 08:53:40

jag har helt missat både arja-hypen och peppe-hypen eftersom jag inte sett ett helt avsnitt av let´s dance. Något säger mig att jag inte behöver gråta över det heller...

Postat av: Åsa på Åsen

Publicerad 2006-02-18 09:58:03

Tänk jag tänkte precis samma sak! Att ge sig på SATC och Carrie det är att gå FÖR långt!!

Postat av: Rebecca

Publicerad 2006-02-18 12:42:23

Oohh.. tänker på henne i de där rosa trikåerna.. och det går rysningar längst ryggraden!

Postat av: Darkangel svarar

Publicerad 2006-02-19 04:13:26

flasknosen: Jag struntar nog också i att klä av mig i tv. :)
Men det är en trend nu att äldre kvinnor klär av sig också. Kalenderflickorna m.m.
Man ska vara perfekt från vaggan till graven nu verkar det som.

Mocca: Nej ingen ska skämmas över sin kropp! Det finns det nog av. Men jag blir lite trött... Och jag tyckte dansen var tråkig. Äh, fan vad jag gnäller på Arja. Visst är hon cool på sätt och vis. Men inte som Carrie! Haha!

Kimmi: Rys på du!
Hon får både ris och ros av andra.
Jag kommer nog att sakna Peppe istället. Arja... näe!

Anna: Nädå, du behöver inte gråta. Fan du har ju fullt upp med sex i idrottspauserna.:)

Åsa på Åsen: SATC parodin var värre än jag hade föreställt mig. Ändå hade jag väntat mig det värsta. Förlåt mig, men jag klarade det inte. :)

Rebecca: Men visst var det hemskt!
Jag var så hög av socker och på bra humör men...
Nej, jag klarade inte den parodin.
Jag brukar kunna skratta åt det mesta. :)
Nej, fan jag tycker fortfarande att det var en rysare!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela