Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Kort update

Publicerad 2006-02-16 12:27:21 i Dagens,

Hunden ser ut att må bra idag. Har inte haltat något ännu.
Men det är på eftermiddagen besvären brukar komma.
Så det blir medicin och ganska mycket vila för Mumma idag.
Detsamma får gälla för mig. Och mycket OS!

När fan ska jag hinna duscha? Trodde att jag skulle hinna när det var curling men nu måste jag åka skidskytte. Eh… titta på skidskytte. Jaja. Fullt upp är det i vilket fall som helst.

När det är ishockey senare idag kanske jag hinner duscha. Mellan två perioder.
Fast då skulle man visst ha sex. Hmm...
Duscha i första periodpausen och ha sex i andra periodpausen.
Vad tror ni om det?  
Men att hitta någon som orkar det… Vete fan om jag orkar det själv.
Nej, ska man satsa på idrott får man göra det seriöst.

Kommentarer

Postat av: Anna svarar

Publicerad 2006-02-16 15:36:18

På kvällarna är det ju ingen sport alls (typ efter nio) blir många timmars sextid det... *s*

Postat av: Darkangel svarar Anna

Publicerad 2006-02-16 15:40:25

Aha!
Nu vet jag vad du gör på kvällarna!:)
Du är en lycklig kvinna!

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-02-17 09:13:40

Sex? ... Iofs så kan man ha sex efter OS .. eller under SKITDÅLIGA ishockeymatcher;-) Det var bara en tanke ... sist jag hade sex så var det efter OS på nattakröken. Eller ..... det kankse det inte va .. nu ska jag inte trassla in mig.

Men iaf .. sex i periodpauserna funkar .. men då blir det ju bara snabbisar;-)

Attans .. jag borde väl jobba istf att sitta här o lägga fåniga kommentarer:-)
*kram*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela