Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Laddar batterierna

Publicerad 2006-02-19 02:46:16 i Dagens,

Med min värkande rygg gjorde jag mina avspänningsövningar med Thåströms musik laddad i MP3 spelaren. Ja, jag lyssnar på Skebokvarnsv. 209 och gör mina avspänningspass nu.
Omväxling förnöjer! Och jag älskar ju hans musik.

När musiken tystnade hann jag tänka att nu är det dags att byta batteri.
Men ungefär samtidigt slocknade jag också. Platt på rygg.
Ja, jag har inget emot att ligga platt på rygg. Det gäller att inte somna bara.
Det är viktigt med rätt ställning i ibland. Sovställning alltså!

För jag vaknade och fanfanfan vad ryggen värker igen.
Så nu slappnar jag av vid datorn en stund.
Med mer musik. Nu blir det Timbuktu, Thåström (förstås), Madonna och Lisa Ekdahl.
Shuffle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela