Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Mumma och ishockey

Publicerad 2006-02-16 16:10:35 i Dagens,

Min hund är nu så pigg att jag blir både lycklig och arg.
Lycklig för att hon är pigg!
Arg på mig själv för att jag inte gjorde något tidigare.
Men varje enskilt symtom har varit så litet. Om man däremot lägger ihop alla symtom så blir saker lite begripligare.

Det får bli en tur till vår favoritveterinär på Hudiksvalls djurklinik nästa vecka. Hunden ska undersökas och blodprover måste tas.
Så hoppas jag att det bara är krångel med hennes armbåge.
Rimadyl har fungerat mycket bra för henne tidigare. Hon kanske behöver medicineras varje dag nu.
Håll tummarna för Mumma nu!

Idag är hon i toppform. Kunde inte alls förstå att vi bara skulle gå en kortare promenad idag.
Men vi måste ju ladda inför ishockeyn… som har börjat nu!

rimadyl2
Så här pigg blir tydligen hundar av Rimadyl. Nåja.

Men får jag inte se bra ishockey från Sveriges sida så kan jag erbjuda mig att personligen tvångsmata spelarna med Rimadyl.

Kommentarer

Postat av: Rita

Publicerad 2006-02-16 16:14:47

Oj oj, håller tummarna för att det inte är nått allvarligt med vovvsen!
JA; nu är det hokky!

Postat av: Darkangel svarar Rita

Publicerad 2006-02-16 16:26:52

Vad bra Rita!:)
Vi håller tummarna för både Mumma och ishockeylaget!

Postat av: Mocca

Publicerad 2006-02-16 16:27:38

Heja Sverige!!!
Och hoppas att det går bra hos veterinären.Håller tummarna för Mumma!! (börjar redan nu)

Postat av: Darkangel svarar Mocca

Publicerad 2006-02-16 16:43:10

Ja, heja Sverige!
Nu vill jag se en bättre andra period. Annars blir det tvångsmatning med Rimadyl. :)

Bra att du håller tummarna för lilla Mumma! :)

Postat av: Bambi

Publicerad 2006-02-16 17:56:36

Alla tummar för Mumma! Har en ny blogg, den andra blev "galen"- typ!!

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-02-16 18:30:52

Nu håller jag mina tummar för Mumma. Fy vad länge du fick vänta. Det är jobbigt...bättre när man får en tid direkt.

Postat av: Darkangel svarar Gunnel

Publicerad 2006-02-16 18:40:57

Jag kunde ha fått komma dit idag. Aldrig några problem med Hudiksvall!
Och jag har pratat med veterinären.

Men Mumma är så bra idag att det inte är någon panik. Hoppas jag! :)
Det verkar som om det är det gamla vanliga problemet med hennes armbåge. Då vet jag vad som gäller.
Annars blir det en dag i morgon också.

Postat av: Darkangel svarar Bambi

Publicerad 2006-02-16 18:43:29

Hej Bambi!
Jag försökte lämna en kommentar på din blogg men det gick inte så bra. Den gillar visst bara Blogger-användare nu?! :)

Vad händer när en blogg blir galen?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela