Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Seriösa semlor

Publicerad 2006-02-15 21:07:10 i Dagens,

Det är lömskt med OS. Nu har både Mumma och jag idrottsskador.
Mumma är halt. Vete fan var hon har ont egentligen men hon haltar.
Hon har besvär med en armbåge sedan tidigare så det kanske är den som krånglar.
Hon har fått medicin.

Jag är halt. Har ont i hälen igen.
Jag har tagit medicin själv. Ingen som behöver tvångsmata mig med min medicin.
Nejdå, jag äter den så gärna.

Beror det inte på OS?
Jamen, det måste det väl göra. Eller…?
Klart det gör!

Nu ska jag äta en semla och kolla på Lost.
Sen ska jag skriva allt jag lärt mig om elektriska tandborstar. Nej förresten, jag ska inte skriva mer om detta ämne. Jag lovar.
Ska bara svara på kommentarerna.

Jag ska vara så seriös i fortsättningen! Mycket seriös!

Kommentarer

Postat av: Mocca

Publicerad 2006-02-15 22:03:12

Det klart att du har dragit på dig idrottsskador. När man kollar så mkt på OS som vi gör så blir det jobbigt i längden. Jag menar vem drar inte på sig skador när man idrottar 13-14 timmar per dag?
Själv har jag ont i knänan sen puckelpisten, fick en grym tackling under hockeyn och spände mig för mkt när det var störlopp. Phu...och än är det inte över *L*

Postat av: Darkangel svarar Mocca

Publicerad 2006-02-15 22:34:54

Det är ett otroligt jobb att idrotta så här mycket!
Jag är helt slut! :)

Postat av: Anne-Maj

Publicerad 2006-02-15 22:35:37

Det är därför jag "Våga Vägra OS". Somnade till kvällens ishockeyn. Dom borde få flera puckar att leka med.

Postat av: Kimmi

Publicerad 2006-02-15 22:38:57

Vara seriös? Va e de för trams????? Du har väl inte tagit fel meducin?

Postat av: Random

Publicerad 2006-02-15 22:39:43

Med risk för att stoppa näsan i mandelmassan - fanns det inte ett till semmelinlägg för några dagar sedan? Eller så har jag inbillat mig saker igen.

Hoppas det bara är något tillfälligt med Mumma.
Krya på sig och ta det lugnt med medicinen. Blir du seriös av den så är den ond.

Postat av: Darkangel svarar Anne-Maj

Publicerad 2006-02-15 22:58:18

Jag sover också till OS ibland.
Speciellt curling gör mig trött. Men Katarina Hulting (tror att hon heter så)skriker så högt att jag vaknar hela tiden.:)
Men ishockey gillar jag! Yes!
Jag ska kämpa hela vägen! För Sverige. I OS!

Postat av: Darkangel svarar Kimmi

Publicerad 2006-02-15 23:02:21

Jag tar tillbaka allt om att bli seriös. :)
Annars börjar jag väl modeblogga också.
Nej, tillbaka till inlägg om sex, semlor, Pyret och sjukdomar. Och om Mumma förstås!

Måste ta rätt piller nu! Två Stilnoct så jag kommer igång. :)

Postat av: Darkangel svarar Random

Publicerad 2006-02-15 23:05:27

Jag raderade det inlägget!
Förstår inte vad det är för fel på mig.
Försöker bli seriös. Vilket trams!

Måste skärpa mig!

Postat av: Anonym

Publicerad 2006-02-15 23:17:03

Nu är det så att jag tror faktiskt att Mumma sympatihaltar med dig :-)
JAg tycker om oersiösa bloggar .. speciellt de som handlar om sex och mummor :-)

Sen är det ju så att jag blir STÄRKT av att läsa om semlor ... som jag själv inte äter :-)

Tjing .. löv jo änyväj:-)

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-02-15 23:18:18

va ju jag jööööö ... abbans inställningar som försvinner ... *kramen* MyyZz

Postat av: Casbaar

Publicerad 2006-02-16 00:39:45

Sympatiskador, hmmm intressant tanke. Undra om man kan få det på papper?! Det är ju trots allt minst 2 veckor kvar av OS *L*

Postat av: Darkangel svarar MyyZz

Publicerad 2006-02-16 00:59:51

Jag hoppas att Mumma sympatihaltar. :)
Medicin och lite vila brukar vara bra. Även för små hundar. :)

Nu börjar jag se dåligt. Är lite trött. Så jag tyckte att du skrev att du gillade bloggar om sex och nunnor. Haha!
Jag kan nog skriva om det också. Om det behövs!

Jag gillar också oseriösa bloggar. Som du vet! :)

Stor kram tillbaka!
/D

Postat av: Darkangel svarar Casbaar

Publicerad 2006-02-16 01:02:07

Kanske veterinären kan skriva ett intyg?!
Jag tror det! *S*

Postat av: Casbaar

Publicerad 2006-02-16 01:28:58

Veterinären!? *S* det var länge sedan jag blev kallad för hund sist.. Jag var nog mer ute och fiskade efter ett par veckors vila för Yours truly.. Mocca hade dock ett par fina tips. "note to self - Skit i väckar klockan till imorrn!" Trött och stressad klarar jag nog av att sopa foten i en tröskel eller snubbla i duschen, det borde rendera i ett par veckors vila ;)

Postat av: Darkangel svarar Casbaar

Publicerad 2006-02-16 11:54:34

Hur fan skrev jag egentligen? Jag var trött!
Jag menade inte att du var hund. Ojoj! *S*
Tänkte nog bara att en veterinär, lika bra som en läkare, kunde skriva intyg åt oss som har sympatiskador. Så vi kan se OS. :)

Jag tycker att du var inne på rätt spår!
Jag snubblade på en stol och bröt en tå för några år sedan. Det gjorde ont! I såna lägen bör man vila minst två veckor. Och titta på OS. Så man glömmer smärtan! Haha.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela