Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

To do:

Publicerad 2006-02-20 14:08:44 i Min hälsa,

Försöker sprida ut alla jobbiga måsten denna vecka.
På jobbet lärde jag mig att ta en kvart i slutet av arbetsdagen och sätta mig ner och planera nästa dag. Kolla listorna och skriva in morgondagens planering. Får ta upp den vanan igen.

Min att göra-lista denna vecka. Den kommer att fyllas på men…

Måndag: skitApoteket och blomsterbutiken. Det ena en pina. Det andra bara roligt.

Tisdag: Till djurkliniken i Hudiksvall med hunden.
Mumma ska undersökas av vår favoritveterinär. Då passar jag på att smita undan hela dagen.
Oj, vad lång tid det kommer att ta att åka till Hudiksvall!
Lunch i Hudiksvall! Mums!
Om inte Mumma är drogad efter någon undersökning så får hon gå en stadspromenad där. Vi trivs där. Ingen som känner mig och jag slipper kallprata med före detta arbetskamrater.
Sen brukar det alltid vara strålande sol över Hudiksvall när jag är där. I love Hudik!

Onsdag: Håret ska klippas. Äntligen!
Om jag orkar så blir det kanske några ärenden i Birsta. Passar på när jag ändå är i krokarna.
Men inget tvång. Jodå, det blir en hel del tvång.
En mumsig semla ska jag dock sätta i mig!

Till skitApoteket igen!
Lämna tillbaka en sak jag handlat på fucking Rusta. Senast idag.

Torsdag: Inget planerat. Behöver en vilodag.

Fredag: Veckohandla.
Hämta grannen vid tåget på kvällen. Neeej! Han får gå hem. Jag vill ha mysfredag!

Lördag: Inget planerat.

Söndag: Inget planerat.

Och naturligtvis hänger Mumma med hela veckan. Hon myser i bilen.
Så slipper jag stressa hem för att springa ut med hunden.

Men jag behöver mer tid för "administrativt arbete". Har fler surdegar liggande.


Update.
Nu fylls listan på. Det var väl själv fan!
Med kursiv stil har jag skrivit in det senaste.

Kommentarer

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-02-20 14:25:37

låter som en helt okej vecka. Adm arb ... låter kräk .. .-) *flinar* Se på OS ist:-)

Hör ... Österikare i topp... hmmm tänker på Meyer från igår .. hmmm ?!?!?;-)

tjing !!

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-02-20 14:34:22

Torsdag..lördag...söndag försök att inte planera in något där...om det inte är något trevligt förstås

Postat av: My

Publicerad 2006-02-20 18:27:59

Gåller med Gunnel.. Du måste se till att vila också!!

Postat av: Mocca

Publicerad 2006-02-20 19:42:19

Ser det inte ganska bra ut -än så länge? Om du håller tomt på dom dagar som är tomma nu :)
Jag blir glad över att du tar med Mumma hela tiden men det är säkert ingenting mot vad Mumma själv blir :)

Postat av: Darkangel svarar

Publicerad 2006-02-21 01:02:46

MyyZz: Det ser ut som en toppenvecka.
Väl mycket bilkörning bara. Tolv mil på tisdag. Drygt sex mil dagen efter. Ajaj vad min rygg kommer att värka! Skulle haft en vilodag där istället.
Jag hatar alla papper. Vill ha en revisor och en sekreterare. :)

Gunnel: Kommer att behöva vilodagarna för bilkörning är kul men jag kommer att ha så ont.:(
OS! Jag kollar allt på OS! :)

My: Du har helt rätt om vilodagar!

Mocca: Det ser okej ut men listan har redan fyllts på! Sen kämpar jag ju i OS också.
Käkar is! haha!

Postat av: Kimmi

Publicerad 2006-02-22 01:39:45

Kolla alla perfymerier i bortglömda Hålor, de har kanske ett osålt bara-måste-ha-Dior-armband?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela