Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Tuffa tider

Publicerad 2006-02-24 05:30:18 i Dagens,

När jag fixat alla ärenden på onsdag var jag jävligt nöjd.
Det är ovanligt att jag hinner med allt på min lista.

Sen var det en tuff dag för alla som älskar OS! Vete fan hur jag bar mig åt men jag hann se det mesta.
Jag älskar OS. Har jag skrivit det förut?

Men när jag kom hem så var jag fullständigt slut. Jag fixar ju det mesta om jag laddat ordentligt. Men sen ”dör” jag. Då är jag fullständigt dränerad på all energi.
Det första jag hör när jag kommer hem är kommentaren: ”men nästa gång måste du handla åt mig också”.
Vad då handla? Mat? Eller…?
Nejdå, precis alla prylar som jag köpte åt mig själv därute i köpcentrat i Birsta. Helvetet på jorden, när man är trött.

Jamen, varför kunde dom inte säga till i förväg.
Att jag inte fick ett utbrott och vrålade rakt ut berodde bara på att jag var så slut att jag inte orkade. Förresten är det ingen mening att ta såna diskussioner när man är förbannad.
Men det brukar väl inte vara något hinder när man är trött.

Kommentarer

Postat av: Ellis

Publicerad 2006-02-24 10:53:43

Men *varför* ska DU handla åt andra? Jag förstår inte det.

Du har väl fullständigt nog med ditt eget!!!

*kraaaaaaaaaaam*

Postat av: Darkangel svarar Ellis

Publicerad 2006-02-24 11:45:46

Svårt att förklara utan att "outa" mig/anhöriga för mycket.
Men jag har fullständigt nog av mitt eget. Du har helt rätt! Fan vet hur jag ska lösa det. :(
Nu är det slut på potatis. jag ska åka och köpa 10 kilo(!)
Jag vrålade att ni kan äta makaroner. Eller pannkaka eller...
Fanfanfan!

Tack för kramen Ellis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela