Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Blå färger

Publicerad 2006-01-13 02:20:40 i Dagens,

Blå färger i min blogg nu. Jag är svag för blått. Åh ja!
Men nu får det räcka med ändringar för idag.
Jag upptäcker hela tiden saker som jag vill ändra på i stilmallen så jag får väl fortsätta i morgon.
Jag ser koder flimra framför ögonen nu så det är dags att ta en paus.
Annars är det risk att jag sitter här hela natten utan att ens komma ihåg att jag borde sova några timmar.
Nu får ni hjälpa mig med kommentarer. Är det något som ser konstigt ut?


Kommentarer

Postat av: rita

Publicerad 2006-01-13 03:05:44

Vill åxå gärna förändra,, men fattar ju nada i mallarna, så det får vara tills jag får hjälp!

Postat av: Anna

Publicerad 2006-01-13 08:10:04

den blev jättefin! Snygg blå färg, verkligen!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2006-01-13 10:27:47

re rita:
jag har terrat bloggarna med frågor!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2006-01-13 10:29:49

Re anna:
Tack!
Men jag vill ha en snygg bakgrund. Så där som du har med kaffebönorna.
Jag kunde ha blåbär kanske? :)
Var hittar du alla snygga bilder? För din blogg är grymt snygg nu!

Postat av: Ediets

Publicerad 2006-01-13 12:07:09

Snyggt! och vacker solbild! Fast du har ju alltid vackra bilder i din blogg, så det var ju ingen överraskning :)

Postat av: Darkangel

Publicerad 2006-01-13 17:54:50

Re Ediets:
Tack!
Ja, det fick bli en solnedgång nu. :)

Postat av: Nina på Johangården

Publicerad 2006-01-13 18:19:31

Får jag föreslå en ändring... mitt i det snygga blå.

Sänk ner "Darkangel" lite på huvudbilden... ner i vattnet, mitt emellan botten på bilden och horisonten.

Det är det enda jag tänkte på. Men, du gör som du vill. Gillar du det som det är nu så ha kvar det så.

Snyggt! Och visst har vi fina huvuden i våra bloggar nu... Den som säger annat får smisk på fingrarna ;-)

Postat av: Darkangel

Publicerad 2006-01-13 18:25:22

Re Nina på Johangården:
Det är ett bra tips!
Jag är inte riktigt nöjd själv.
Jag hade problem med att få namnet att hamna där jag ville.
Ska pyssla lite till när jag hinner.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela